درهنگام دریافت پیغام‌های مالی از طرف ارتباط گستر چه اقدامی انجام دهیم؟

 

شرکت ارتباط گستر ۲ نوع پیغام برای مشترکان خود ارسال می‌کند:

بنا به درخواست‌ برخی از مشترکان، چند روز قبل از پرداخت، پیامکی برای مشترک ارسال می‌شود که توضیحات لازم درباره‌ی شارژ ماهانه در آن گنجانده شده است.

با پایان دوره اینترنت و یا ترافیک (حجم دانلود، ترافیک ) صفحه پرداخت آنلاین باز می شود .

به هنگام بروز مشکلات مالی مشترک یک پیغام مالی برای وی ارسال می‌شود. در بعضی از موارد، صفحه‌ی ارسالی به مشترک به دلیل مشکلات مالی مشترک از بین نمی‌رود و مشترک

باید در این رابطه با شرکت در تماس باشد.

 مودم connect است اما هیچ گونه send/receive انجام نمی‌شود. چرا؟

تمام کابل‌هایی را که به مودم(access point ) متصل شده است از مودم خارج و آداپتور برق را قطع کنید. ۵ دقیقه مودم را خاموش نگه دارید. آداپتور مودم را دوباره وصل کنید. در زمان نوسان

برق، حتما مودم را خاموش کنید.

Browse the web faster with Firefox